2016/04/30

StrengthWeightliftingBench Press (5-5-5-5-5+)GymnasticsL-Sit (3x30s)MetconFor TimeFor Time 9-7-5 Cap: 15 Minutes Thrusters (Rx+ 60/43, RX 50/35kg) Bar Muscle Ups RX) x3 Pull-ups

2016/04/28

StrengthWeightliftingSnatch (3-3-3-3-3-3…)MetconFor AMRAP – Rounds and Reps13’ AMRAP 9 OHS (RX+ 43/30, RX 35/25kg) 20 DUs/ RX 10 DUs 12 Lunges

2016-04-26

StrengthWeightliftingShoulder Press (5-5-5-5-5)GymnasticsPistols (3×10)MetconFor AMRAP – Rounds and Reps10’ AMRAP* “Midline Madness” 20 Push-ups / RX 10 Push-ups/Knee Push-ups 50 Flutter Kicks (L+R=2) 20 Abmat Sit-ups

Unser aktuelles Programming

Heute Montag starten wieder einen neuen Programming-Zyklus! Nach den Open und der vergangenen Testweek starten wir in eine neue Phase! In den nächsten 12 Wochen bauen die Übungen in ihrer Struktur und in der “Kraftbelastung” für euren Körper in einem Zyklus Woche für...

2016/04/25

StrengthWeightliftingBack Squat (5-5-5-5-5)GymnasticsMuscle-ups (5×3)MetconFor AMRAP – Rounds and RepsIn teams of two: 10’ amrap One rows One does Farmer’s Carry (RX+ 24/16kg, RX 20/12kg) Score is Total cal/m plus meters...